Uppdatering...

Sen sist:
Få dem att somna- försöka få dem att äta- F spottade ut allt över mig- V råkades hälla ut allt på golvet- Plocka undan maten- Undvika att fräsa åt V när hon frågar miljoner frågor- Få F kläder- Få på V kläder-Sätta på F de kläder hon hunnit ta av sig- Packa matsäck- Få på V ytterkläder- Leta fram F's kläder V gömmt- Klä på F ytterkläder- Ut i Hissen- Ner- Lyssna på gallskrik för att jag tryckte på knappen- Leta fram barnvagnsrumsnyckel- Hitta den- Upptäcka att ens tvilling vagn är längs inne- Ta ut alla andra vagnar- Ta ut sin egen- Stoppa in alla andra vagnar- Vänta på att flytt gubbar flyttar på saker ivägen- Lyssna på Gallskrik för att dörren var öppen redan- Gå ut- Upptäcka att man står mitt i en sjö av slask- Åka tåg med skrålande barn- Åka piss hiss med gallskrik för att knappen var för högt upp- Åka skrangel tåtget- Se en fjortis ta min plats i tåget- Stå hela vägen fram- Lyssna på gallskrik efter glass- Gå lite i affärer- Handla frukt- Handla glass- Se barnen smeta glass över hela sig- Försöka torka dem- Missa tåget hem- Vänta på nästa- F börjar oförklarligt gallskrika- Nästa tåg kommer- Hela stockholms befokning har bestämt sig för att åka tåg- Trängas med skrikande F och babblande V- Tvinga ner F i vagnen- Gallskrik hela vägen hem- In med barnvagnen- In med barnen i hissen- Upp- In- Gallskrik för inte fått öppna dörren- Få i barnen lite mat- Bada med dem- V bajsar nästan i badet- Få upp bägge ur badet- Inte få upp proppen ur badet- Sucka- Trixa med proppen tills jag får upp den med en kniv- Klä på barnen- V bajsar i nya blöjan- Byta- F vägrar äta- Vänder mig för en sekund- F häller ut en soppåse över hela golvet- V frågar och frågar- Lägga F i sin säng- F somnar- Jag däckar i soffan med V.

Som om ni skulle orka läsa allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0