Hypokondriken talar.

Hur mycket ström kan man klara av att få igenom kroppen?
Innan man dör eller blir allvarligt skadad?
Räcker det med strömmen från en brödrostsapparat?

Slog ut alla proppar i läggan iaf, eller ja, allt slutade funka iaf.
Är det farligt?
Nu har jag iaf schwainit ont i min hand..
Och förresten, vart tar strömmen vägen sen då?
Inte kan den väl bara flyga ut i tomma luften?
Kände hur den gick upp efter armen och ont gjorde det, men sen försvann den?
Har jag kanske ett hjärta av gummi?
Ja vet inte, kan förresten hjärtan av gummi göra ont?
Tror att jag håller på att få en hjärtattack, på unga dar.

Det vore ju allt för sorgligt. Dö i stockholm.
Usch, kan jag få fara hem först?

...fast om man tänker efter, de hade varit skönare att färdas hem som död än levande..


Kommentarer
Postat av: martina

fin blogg :)

2010-03-10 @ 11:10:27
URL: http://magotsuku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0