Mej yillbak

Jag gillar att min dator vet vad jag vill skriva.
Det är det bästa med Google Chrome webbläsaren...
fast nu får jag lite ångest när jag tänker på det..
det betyder ju att jag alltid bara kollar in samma sidor.
Tråkvarning över hela mig.
Förresten så fattar jag inte ännu heller varför jag inte kan göra mellanrum mellan texterna här?
Säjes I-lands problem!
Jo vad annat? Ni som trott att jag slutat med morfin, ni har rätt..
Men nu råkade jag göra en annan dum grej.. överdosera Bricanyl(för asmatiker)
Så nu är jag alldeles skakig, och det är inte kul när man ska sova.
Kanske jag har ett problem?
äsch, nu ska jag sluta blåsa snorbubblor, och sova istället..
Äcklade jag er nu?
Det var planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0