So much for caring about anything.

Äsch, nu är jag påväg mot en okänd destination igen,
men ja, jag lär väl vara hemma igen på torsdag..
för att hinna fara mot en annan destination på fredagen!
Ja, ni ser, det är fruktansvärt slitsamt att inte ha ett helt jobb!!
Jo vars, om ni undrade om igår så har vi(mamma) en ny teori. Vi(mamma) tror att vi(jag) har brock.
Eller nå annat äckligt. Brock i magen. USCH!
De låter ju som om jag har ett broccoliträd i magen!
Eller nå sånt. Men ja, de är ungefär att jag har ett hål i magen, typ mellan revbenen där min magsäck/tarm(minns ej vad de var.. so much for caring) kan hoppa ut en sväng. Eller nå sånt. Jag vet inte. Googla om de är så viktigt. Jag har inte tid. För.. nu ska jag mot min kända okända destination!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0