Sunny sunday!

Idag har varit en riktigt fin dag:)

Dagens plus.
Kubb. Två ord: svin kul! Två ord till: Äkta sommar feeling.. blev tre ord, men vem är här för att rätta mig?

Dagens minus.
Hedwig. Som åt upp hälften av de mackor jag köpte idag. Hoppas att hon nu får mcyket ont i magen.
Polisbilen som jagade skurkar. De körde förbi i rasandefart på gräsmattan just var vi spelade kubb, när jag var inne och skällde på Hedwig!(ja, normalt så är det hunden som skäller, men inte idag inte!) Ännu mer dumma dumma Heddis!

jaha, det var vad jag hade att lista upp idag..

ja justdet för att inte glömma, här är gardinen Cicki sytt upp till köket:


är den för lång eller ej? Bedöm själva.

Kommentarer
Postat av: Cicki

Kan ju bara meddela att Heddis har mått som en drottning idag och inte haft alls ont i magen. Hon åt nog dina bröd med stor njutning! Och jag tycker nog att gardinerna är bra som de är. Fast jag får se sen när jag har sett dem i verkligheten. Nu ser de iaf jätte fina ut! Duktiga jag!

2009-05-18 @ 16:19:47
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0