sunny-rainy(?) sunday!

Det är så här det är i umeå... sol/regn/sol/regn...  Strålande! 

Börjar bli smått less på det.. men äsch, vi fick ju iaf lite fint väder nu på min lediga dag.. var faktistk ut med Lippi, Lenita, Lea och Macki och grillade idag, riktigt trevligt! :) Nydalasjön vid kindbron har ju en hel massa fina ställen, ska fa å kolla in dem mer sen när jag får mina joggingskor! :) Something I'm waiting for...

Så, i natt hade jag ännu en knasig dröm... men denna gång utspelade den inte sig i en kyrka med en man vid min sida( usch, hoppad de mardrömmarna tar slut snart!) Utan, denna gång var jag hemma och vi fick tre olika sorters hundvalpar.. =/ Schäfervalpar från en lappskvallhund(Bagger, som för överigt är hane) Bichon frise(kan ej stava till det...)valpar från en väns hund, och till slut, chihuahuavalpar från en norskskogskatt... jag vet, something is wrong with my mind... =/

Jag tror seriöst att jag är helt överstressad, har så grymmt sjukadrömmar! Som förra natten... =/

Nåväl, nu ska jag njuta lite till av detta:

 ett litet tips är ju att det är regnbågen inte turk-ica jag vill njuta av... usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0