Reklamanalys.

Jag har funderat och funderat, varför får jag ingen reklam?!

det är nu två dagar sen jag tog bort "ej reklam, tack!" lappen från dörren, men ack nej ack nej, ingen reklam här inte!!
Vad är det med dem? Vill de inte att jag ska få njuta av skräpet? Kanske det är så att de endast delar till de som de vet att kan tänkas ha nytta av reklamen, alltså de tänkbara kunderna... och jag ingår väl inte i den skaran då.

Men jag vil ha reklam!
Det är ju den enda post jag får, jag har ju inga romantiska vänner som skickar brev... om inte de kommit nåra rosa brev hem? Nåja, reklamen är alltså min dens dagliga/veckliga dos av post.. och så kommer den inte ens!

Gissa om jag är trött på att varje morgon och kväll läsa de få papper som ligger framme på bodet i köket? Ena pappret är om bredband, boring! Och andra är ett brev jag skrivit själv... hur kul är det att läsa? 

Kanske jag borde sätta upp en sån här lapp på dörren?


kanske?

Vet inte... men nog är det lite mysko det att jag inte får nått... vänta nu.. kanske det är så att de grannar jag aldrig ser(förutom han med den lilla hunden) snor min post? ... ja fråga inte mig hur det går till, men graranterat så har jag egentligen fått en massa kärleksbrev som nu aldrig får svar eftersom mina osynliga grannar snor min post..

Hmm, alltså om självmordsfallen ökar betydligt detta år, pga. kärleksbekymmer(sådana som obesvarade kärleksbrevsbymmer) så skyll inte på mig, att så många liv kanske går till spillo är helt enklet mina grannars fel. Ja visst, så är det, ännu en gång slingrade jag mig ur en sak, för ännu en gång är det inte mitt fel! 

Men vänta nu, det är ju ingen som vet var jag bor?

..whops.

Kommentarer
Postat av: Disa

om du är så desperat efter post kanske man måste skriva ett brev åt dig ;)

2009-05-07 @ 17:03:12
URL: http://diisas.blogspot.com
Postat av: Carina

Reklamen kommer på söndag, pucko.

2009-05-07 @ 18:00:40
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0