just to make sure...

.. visst är det måndag idag igen? 
Jag vet inte vad ni tycker, men de här med måndagar... de kommer likssom lite för många gånger i året/veckan... 
Man hinner som sagt inte vänja sig vid att vara ledig så är det måndag igen... 

Hmm, vänta nu, jag är ju ledig måndagar också... 
men ändå, imorgon blir det en sådan där tisdag igen, och de kommer också på tok för ofta!

Okej, vad mer? Jo, det här är min sista vecka i umeå...
Inte för att jag beklagar mig eller så, de ska bli ganska skönt att få fara hem, så allt blir som vanligt igen..

På torsdag bär det alltså av hemmåt, till mitt kära Happis.

Få se nu om isen gått där, och om trädenbörjat knoppa, och om gräset är grönt.. hoppas verkligen det, jag orkar inte börja om med allt som har med pollen att göra, nu får det vara nog!

Nå väl, nu är min allra käraste storebror Jimmy också här och käkar upp all min mat... alltid ska man få lida för sin släkt skull..nä men, nu ska jag väl fara och föra honom och hans "pojkvän" Macke till flyget så de kan fara på en romatinsk weekend i Götet...

Äsch. Inte ens idag klarade jag mig ifrån att ljuga i bloggen. Äsch, äsch, dubbel äsch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0