Just so you know, I'll be watching you...

Idag är jag lite mindre glad, för någon elak granne har stulit min tvätttid... 
Hade några tankar om vad jag hade kunnat göra åt det:

1) Kast ut kläderna på golvet.
Lite för fantasilöst
2) Hänga upp dem i närmaste flaggstång
Lite för krävande
3) Sprida ut hennes/hans kläder över alla våningar
Lite för synligt
4) Kasta in ett grönt/rosa klädesplagg i hans/hennes vittvätt
Lite för elakt.
5) Själa hans/hennes tvätt.
Lite för lätt att lista ut.
6) Skriva en arg lapp
Lite för tråkigt
7) Klippa små små hål i alla klädesplagg
Lite för tidskrävande
8) Vänta in grannen och sedan skälla ut denna
Lite för socialt.
9) Skriva en tidningsartikel om tvätttidsstöld
Lite för lite jag
10) Blogga arg om det och hoppas att denne läser det.
Lite för rätt och lite för omöjligt.

Nu kan ni ju själva gissa vad jag gjorde... HEHE



Kommentarer
Postat av: bettyyyyyyyyyyyyyyyy

hihi hej snygg binda! hur går det in tha big city? :) pöööözz

2009-05-13 @ 21:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0