Jag och cykeln...

.. har varit ute på nya äventyr idag! vi sökte oss till strömpilen, och efter många om och vänd så fann vi strömpilen på exakt samma ställe där de alltid varit,... lagom förvånansvärt! 

Nåväl, Hittade en hel massa nytt kul där, blandannat köttfärs... jippie... not. 

Okej, skojade bara, alla vet väl att köttfaärs inte är allt för kul, men nu är det så att jag har hjärntorka, eller fantasitorka, så jag  har ingenting att skriva om! 

Okej, hittade ju faktisk en hel massa kläder också, men hur kul är det? 
Inte alls kul.

Oja, hur kunde jag glömma, hittade ju faktiskt något mycke mycke, jätte jätte kul! 
Sådana där isglass pinnar med hållare... vet inte hur man ska förklara...
Men sådana här:

Så nu blir det isglass av saft och dricka ikväll!

okej, nu ska jag laga mat... (om man nu kan kalla det mat, ungstekta äpplen med kanel...) nåväl, det är iaf gott..sen ska jag ner till stan och vara med Lillz som slutar jobbet snart:)

Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0