In your face!



Mååå, jag har fått min post! Antagligen så är det någon söt postis som läser min blogg... eller så är lägenheten riggad... kanske det är någon osynlig granne som gav tillbaka min reklam...

Yes, kampen är vunnen, hoppas bara att de lärt sig någonting, med Linda bråkar man inte!

Å, allra skönaste post, nu ska jag njuta av dig ända tills nästa reklam kommer, Jippi! 
HA, fy på sej Cicki att du ljuger så, ,min reklam kom idag!
Förresten Disa, du får gärna skicka hur många söta brev till oss som du vill, så kan jag och roomie Lilli läsa upp dem tillsammans under vår frukost... ja visst, jag vet, hur det än är och var jag än är så finner jag mig en partener.. ja visst, det är som om jag och Lilli vart gifta i hunda år... eller kanske ett år iaf, för efter hundra år så ringer man kanske inte varandra när man är på väg hem? 

Men frääääscht Linda, Fräääääsch.. 



Vad mer? jo, härliga Umeå kan bara inte sluta att släppa ut regn från himelen.. och vindar från sjön/havet.
Månne när mina fingrar kommer bli sig lika igen, ja månner när mina lår kommer att tina, djupfrysta lår är ju inte direkt en höjdare, det vet jag, kock som jag är.

Okej, nu ska jag fara och sova... eller vänta nu, jag hör någon i trappuppgången, kanske jag hinner se en granne den här gången, hejdå, jag ska hinna se en!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0