God natt!

Detta tycks vara mitt kall.. säga godmorgon och godnatt, jag har som inget liv däremellan.. 
men så kan det ju också vara..

Här bjuder jag på en bild på mig och min sambo som skulle vara "hot" men tyvärr så bröt min sambo ihop direkt... eller så ser hon bara ut sådär, jag har aldrig riktigt kommit i underfund med det.



nåväl, kom även på att jag inte heller direkt kan få klassas in i hot-listan.

För detta är Hot-listan.
1. Anonym
2. Anonym
3. Anonym
4. Anonym
5. Anonym

Ja vadå, trodde ni att jag skulle ge ut namnen på min hot-lista?

Haha!.

.. en annan dag kanske..

nu ska jag testa duscha och sen sova, har hört att det ska vara ganska populärt där bland kineserna, och ja, det är väl de som vet hur man lever bäst och längst.. (eh, inte längst i längd alltså, i ålder... ni fattar?)

Godnatt (på kinsesiska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0