God morgon!

Idag hoppas jag starkt på att denna dag ska bli bättre än gårdagen... för då hade jga damp. 
Ursäkta mitt ordval, men så var det. 
Efter att 7 st väggkrokar gått sönder då jag skulle hänga upp tavlorna i köket så fick jag nog...

Och inte hittade jag hammaren före vid sista kroken. Så nu är min deo, mina fingrar, mitt humör sönder och slut.
Nåväl, an ska väll inte hacka in krokar med baksidan av en deo av plast, det funkade inte iaf. 

Oja, sen jag lade upp kärleksbrevs skylten så har post börjat flöda in.. eller va nu? sa jag post? allt som kommer in genom inkastet var vi ju överens om att det var kärleksbrev!

Så, nu har vi fått många kärleksbrev!

..det må jag säga, är en godmorgon!

Kommentarer
Postat av: Cicki

Den där hammaren är min så kom ihåg var du lägger den för jag behöver den. Måste komma och hämta den. Eller så kan ju du lämna den här. :)

2009-05-19 @ 20:58:18
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0