And here we go again..

Hur duktig får man bli? Jag lovar, så duktig som jag är så borde iaf vem som hellst vara stolt över mig. Varenda eviga lilla målande fransmän, varenda tjuvjagande nordpolenbo, varenda navelpillande student, varenda fönsterputsande new-york-slumbo... okej, ni fattar va... jag kan hålla på i evigheters evigheter..

Summasumarium, jag har varit duktig. Husfrusduktig! Har bakat bröd så det står härliga till! 

Här ska ni få se mina fina brödkakor jag hittat på alldeles själv!



Ojoj, stoltheten pyser som mina bröd jäste.

äsch, nu ska jag väl gå och jäsa i kapp med mina bröd..

nej, nu ska jag vara med Micke W, för vi ska fara på frako och ta en milkshake, som vi gjorde på våran första dejt.

trott'e om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0