Vårens trend.

Okej.

Nu är det så att jag tycke att denna vår hittills har varit mycket tråkig.
Ingenting annat än att folk bara går och blir ihop har hänt.
Och då man inte orkar med alla ihopilaiset så får man vara med den vän som aldrig sviker, vilken då är jag.
När man redan är jag, så blir det oftast lite krångligt att kunna umgås med sig själv...
Folk kollar alltid så snett på en när man kastar snöbollar på sig själv och slår sig själv gul och blå när man ser en gul bil.
Normat så brukar jag ju inte bry mig allt för mycket om detta, men..

Äh.. Nog av den seriösa varan..

Okej.
Jag tycker fortfarande att denna vår varit mycket tråkig och allt... Men, man kan ju alltid spexa till den själv!
För att ta död på min tråkiga stund ställde jag mig vid fönstret och tog bilder av lustiga människor... trodde jag...
senare visade det sig att jag haft kameran fel väg och allt jag fångade var en hel konstig människa (?) Nu efterlyser jag om folk har sett denna fule typ någongång.. det skulle vara kul att få veta vem som var i mitt rum utan att jag märkte det.

Här är alltså Hon (?) som jag fångade på bild.





Kommentarer
Postat av: Carina

Gå och sola, blekfis!

2009-03-16 @ 21:17:34
URL: http://greiser.blogg.se/
Postat av: emilia t

HAHAHAH linda!!!!!!

2009-03-17 @ 00:39:47
Postat av: linno

Jag har också sett detta monster springa om kring och förstöra mitt liv...

2009-03-22 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0