Utkast: Idag tänkte ...

Idag tänkte jag göra:




 men det blev:


inge kul alls... men gris som man är, så åt man det ändå.. för: med glass slinker allt ner!!

Sen så.
Idag googlade jag lite eftersom jag letade information om härkomsten av:

och fann en hel del och kunde på så sätt skriva helt klart min uppsats.

Men, när jag googlade fann jag även Hotguy nr1 och föll pladask, jag tog genast kontakt med mannen, och frånoch med kl 18.17 har vi varit ett stabilt par. Här är en liten bild på honom:


Kan ni, som jag, inte få nog av honom, så kan jag bjuda på en bild till av honom, och denna gång en helbild:


Det var allt för idag, nu ska jag ringa min HOTGUY!

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0