Tisdag!

Jag måste packa, jag måste packa... men var finns inspirationen när man behöver den som mest?!

Ikväll far vi mot sthlm, eller rättare sagt vid 4 tiden... =/ måste hinna med en hel massa, men istället sitter jag här... haha, nä, jag skulle bara ladda upp lite bilder från tidigare idag, så vi var å åkte pulka:)

Måste hinna med:
-föra ut mina sopor.
-Packa, packa, packa!
-basta.
-göra baguetterna till resan.
-svara på de där brevet..
-Rasta Bagger, en lång promenad.
-ge honom åksjuketableterna.
-städa mitt skrivbord.
-plantera mitt träd(omplantera)
-slriva uppsatsen om telefonen bättre.
-fixa allt inför resan..

inte konstigt att man blir apatisk..

Nå ja, idag var Jag, Linno,Ela, Sebbe, Tilda och Eve till strandenbacken¨och åkte pulka:) De var svinskoj! Alla som inte åkt pulka på ett tag, här får ni ett tips, gör de!!!!
När alla började bli lite kalla så pockade jag fram Rudolf(renskinnet) ochvarmoboy samt bulla och sen hade vi en fika stund mitt där på stranden, en massa uttråkade gubbar på sin sedvanliga dagspromenad gick för bi och stirrade lite.. men de bryr vi oss inte om! Efter det så for vi alla snöiga och glada och handla lite på ICA, och kom då på att ingen hade lust att göra lunch, så vi lunchade en korv i baguette är:) Nami! Så nu är vi alla mätta och belåtna(Även eve har glömt att hon i sista åket flög med ansiktet ner i snön!) så allt är frid och fröjd! Nu väntar jag och alla andra bara på att bastun ska bli varm:)

De var de!
NU ska jag ta itu med min attgöra lista!
Ha ett bra lov, snart pyser jag till Sthlm(och får leka med nephew Isac:))

Lite bilder från idag!(ursäkta alla fina miner, men vad kan man.. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0