Sluuuut på skolan!

finnaly, fatta vad skönt det känns! Inge mer riktig skola! Egentligen skulle väl jag ha ledigt 4 veckor framöver, och har väl egentligen det också, det är bara det att jag valde att fara till Pullinkiski imorgon(Svanstein ski om vi ska vara noga, här bytts det namn till höger och vänster...) istället för att vara ledig... så Slalom imorgon med Sussi, Timpa(Tomi om vi ska vara noga här också...) Mia och Jessica... vi gör alltså en egen liten roadtrip som skolresa vi;)

Näh... Idag har jag sannerligen varit duktig, har lagat mat här hemma, köttfärslipmpa med mos och gräddsås.. ...Varför hör jag inge applåder? ...nähä, strunt i det då... era skitungar.

Äsch. Egentligen har jag ju ingenting att säga, men det är fortfarande så kul att bara skriva strunt som ingen annan än Kajsa läser... Hej Kajsa för den delen. :)
 
Hmm.. var var jag nu då? just ja, hade ju ingenting att skriva.. ska kanske då ta å sluta plåga er..

Ja, förövrigt så har Jimmy(läs tidigare inlägg) flyttat hem igen till hösten, så ja, han finns i happis att skådas, om någon nu skulle vara intresserad av att slå till... Eller agera fisk och sluka honom som han antyder att saken är... Ja, han vet, kanske inte ni, men han vet vad han menade...

O ja, här följer lite bilder från skolan idag, alltså min officiellt sista dag i Torneå! WOOO!

 
Jessica showing how she rules!


Absolut snyggaste bilden på oss.. hmm..


Tittar ni noga på bilden så ser ni Matti/Matz städa/skrapa(raka på Helena-språk) golvet i bakhörnan.


Frida trodde golvet var sugen på kaffe, men det var det ej..


Lilli och Frits.


Johan.


Svin suddig och dålig bild, men bara med för att det är här jag och Tomi dansar vår sista tangodans... =/

Kommentarer
Postat av: Kajasa

hej!

2009-03-31 @ 21:37:02
Postat av: Cattis

Meh jag läser ju också.. även om jag är dålig på att komentera! S

2009-04-01 @ 11:00:18
URL: http://hundligan.blogg.se/
Postat av: Saara-Maria

Woooh!!!! LEDIGT!!! :D Så skööönt :P

2009-04-01 @ 18:33:54
URL: http://saaramaria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0