Nåuwell, well...

Hmm.. kan ju börja med att tala om för er alla att min anons nedanför fortfarande gäller, men att ni får maila mig, eller själva lämna er mailadress som en komentar, eftersom Jimmy, trots sina 22 (23?) år ännu anses vara ett lovligt byte för pedofiler så jag kan inte lämna ut hans.... =/ stackarn..

Nåuwell...
Ännu en helg har förflutit... och jag är snnerligen(märk väl mitt välutvecklade språkbruk..) mycket glad över att den är över...! Ännu en tårta till och jag spyr!!

fast en kladdkaka skulle nog slinka ner..

hehe.. nej nu skojar jag.. Var på ICA igår efter badet me ungarna och mötte då en tjej från min skola som nu var i ca 8 månaden(alltså, ni ovisa, hon ska ha barn snart och är mycket tjock om magen..) och hon hade en likadan kofta som mig... skillanden var bara den att hennes 1) var vit. 2) var ren 3) hade alla sina knappar kvar...
Ja just de! Hon var gravid och skulle föda snart, och hade alla sina knappar kvar, medans jag hade tappat två och hade två till på tappning... =/ Hur taskigt läge är inte det...? =/

Nå ja, tillbaka till... ingenting.. men iaf. en helg med 3 kalas.. 4 om Andre hade varit hemma... kunde inte alla iaf varit på samma dag? ack nej. Fredag= Maruks Lördag= Affe Söndag= Mikael...
men nu får det vara nog...


Kej... skola imorgon.. ska släpa mig till sängen.. Huuuh...

föressten, har nu läst ut första boken i Karen Kingsburys "försoningen" och den var GUUT:)

Gonatt!

nu föjer bara en bil på mitt träd(en tall) för framtiden... om ca 70 år kommer detta vara en fullt stor tall( på 25 m) som så tagit upp mer än ett ton koldioxsid från atmosfären..  och för överigt innehåller ca en kubikmeter virke... jag gör min del för att jag kör bil.. så som bilden säger: detta är min framtid;)

Kommentarer
Postat av: Jungfrun Eva von Kajsa

Linda, nu ha jag hittat hit..

ha du förresten sagt till Lippi att hon ska läsa din blogg, det var en del vinkar åt henne, märkte jag.. (Brunsås o annat klet som hon INTE kan)

Jaja, de va kul.. Ett gott skratt förlänger livet :)

2009-03-16 @ 11:40:01
Postat av: Nitania

Hejsan! Nu har jag startat en ny tävling. Nu har du chansen att vinna en röd digitalkamera från Samsung S630 Fantastiskt va? Även hela 14 tröstpriser utlovas! Delta nu: http://nitania.blogg.se/2009/march/utkast-ny-tavling.html

2009-03-16 @ 11:42:19
URL: http://nitania.blogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyfru & nagelteknolog

Hallo, har du för dig idag?:)

Postat av: Syster C

Kajsa skriver "sagt till Lippi att hon ska läsa din blogg, det var en del vinkar åt henne"



Annonsen om Jimmy eller?! ;)

2009-03-21 @ 20:38:32
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0