Måndag kväll..

Okej, nu har jag alltså tagit i tu med städningen.. eller jaa.. jag har börjat.. det smärtade otroligt mycket att ta bort alla dammråttor, men ja, det är väl som med att dra ut tänder, jobbigt komma iväg/igång, gör ont, men eftråt vet man att det var för det bästa och att allt kommer att bli mycket finare nu...

AAAAH, pappas(Cickis och Linnos gamla) äckel katt klev just in i mitt rum, den tycks helt enkelt inte fatta att den är portad från mitt rum! Usch!

den dumma katten..

Nu tappade jag bort mig, dumma dumma kattkräk.

Nå ja, som sagt jag har städat mitt rum(med städat så menar jag enligt mig, men kanske inte direkt vad alla andra skulle kalla städat..) och så klart kommer jag nu på att jag inte bytte sängkläder... måste komma ihåg att göra det före jag ska sova, eller försöka.. för anledningen till att jag ska byta är att Linno, allas våran "älskade" kostinkande Linno, gick och lade sig i min säng medans hon idislade eller någonting sådant.. =/ Så, nu måste jag byta mina sängkläder... usch.
Ja just de, får ju inte glömma att berätta att jag även städat min gaderob! Jeeeei, vad jag är duktig! :) Men, jag fick nästan gråten i halsen när jag insåg att jag har allt för mcyket kläder! Vad ska jag göra åt det, göra åt mig själv???

Hmm, Ikväll, när min kostinkande låtsas bästis Linno kommit hem från ladugården, ska vi kanske fara till Kattis W. på teparty, som hon så snällt bjudit oss till.. Om vi nu hinner.. vilket påminner mig om att jag ännu inte packat till imorgon då vi far till sthlm.. men so what, vad kan man behöva med sig?  svarta begravningskläder, underkläder, handuk, T-borste och T-kräm... inge mer skulle jag nog gissa på.. hmm, de rymms ju i en liten påse.. :) om jag nu inte hittar en liten väska..
Å en sak längtar jag faktiskt till med sthlm, bokrean! de ska bli kul:D Här i happis har vi en så fjuttig rea! Men vi får ju se, om man orkar fara ända in till sthlm, eller om man håller sig i södertälje:)

Nå ja, nu ska jag fara ner och språkas med resten av min familj!
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0