Lev det hemska livet, och låtsas vara död.

Inte vet jag, om det kan vara sant... men så här sa iallafall en tant...

usch, den sången har ringt och ringt i huvudet på mig hela dagen! Ja ni, ni som aldrig har hört "Majas alfabetsvisor" håll hårt för öronen när något som liknar någonting sådant kommer på... för det är hemskt. Idag är jag alltså inne på bokstaven "R" -r som i rönnbär.... och det är förskräckligt!

Nåväl, just nu har jag en otroligt tråkig kväll.. jag har ringt runt till de flesta.. (Kattis och Simpe då...) och Kattis var i Kukkola, och Simpe gick det ej att nå... blä. Så nu funderar jag på vem jag skulle kunna ringa och fråga om den vill umgås, fast de flesta vet jag redan att de ska göra någonting annat. Usch.

LEEEET ME ENTERTAIN YOU!

what? Varifrån kom det där? Min hjärna håller nog på att kollapsa, så konstigt den betersig...

Nåja, nu ska jag ta och fundera på om jag ska fara och hälsa på Linno i ladugården, om jag nu kommer över min bovofobi(rädsla för klövdjur) ...eller nja, mer min rädsla för linnos chef Anders... Kossorna klarar jag, och lukten likaså, men Andres, han verkar läskig..

eller så ringer jag en vän.. ?

bye.

Kommentarer
Postat av: Kajasa

Varför ringer du inte mej?

Jag kommer på momangen, när vill du att jag ska komma?!

ok, jag kommer ikväll :)

2009-03-26 @ 10:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0