Hej.

Hittade lite frågor på Cickis blogg, och tänkte därför förgylla er vardag med att svara på dem!


Lovar du att vara ärlig? lovar och lovar.. äh, klart, vem tar du mig för?

Du heter: Linda

Smeknamn: Har inget riktigt, men vissa anser att "Idiot" passar så bra att de använder det.. ofta!

Låt som när du är ledsen sörjer till?: hmm, sörja? Ledsen? Va? Nä, då ska de väl vara tyst? 
Beroende av: Linnos uppmärksamhet... tror hon iaf. HEHE, nä, ingenting, kanske frukt?

Vad tror folk om dig?: Att de vet allt om mig, men no no, no, de gör de ej.
Stämmer det?: Som sagt, nej.
Vad får du oftast komplimanger för?: Hur snabbt jag arbetar?.. vet inte, brukar inte ta dem allt för seriöst.

Vad säger du för att imponera på någon?: Hej, min pappa är polis... nej, förresten, de är han ju inte, så hmm, det funkar inte allt för bra med: Hej, min pappa jobbar på järnvägen... nä, jag imponerar väl inte på någon alls då. 
Hur imponerar man på dig?: Genom att bara vara, utan att anstränga sig.
Brukar du skratta för dig själv?: Jo, och oftast åt mig själv.. fast det gör de flesta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Well, om ni så verkligen vill veta... Alla mina sms är från operatören..
Var bor du?: Hjemme
Trivs du där?: Nae... eller ok, till och från, men vill flytta!
Äger du några converse: Nepp, men flera liknande..
Sprit, cider, vin eller öl: Mjölk, eller vatten...
Brukar du bli för full: Full så jag spyr... mjölk.

Är du allergisk mot något: Jo, alla goda äpplen.

Hur svarar du i mobilen: Howdy.. eller Hallåtapäivää.
Vad har du för mobil operatör: Halebop, elelr halleplopp(som en person uttalar det..)

Vem ringde du senast?: Mattson

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Världsläget är så... 

Antal timmar sömn inatt: 5? Kanske
Sov du ensam: Jo, ända tills någon unge invaderar min säng och slår upp läger där.

Brukar du komma i tid: Har mardrömmar om att inte komma i tid... Till jobb har jag aldrig varit sen, till skola... hmm, en helt annan femma det...
När mår du bra: När jag får några sekunder till att tänka.. typ när jag är ute och går.

När blev du fotad senast: Hmm, i ladugården.

Hur känner du dig nu: ensam och övergiven, det ekar tomt i stan.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, blå, grå.

Vad tycker du om fötter: De är de fulaste delarna på vår kropp... Usch. förutom på babysar...

Vad saknar du: Någon att plåga för sekunden.

Hade du en bra kväll igår: Nae, jag somnade innan det han bli kväll, och vaknade då det redan var natt..

Favorit dryck på morgonen: Äh, hinner aldrig dricka på morgonen, isf, det vatten jag borstar tänderna med.

Rakar du benen: Ja... inte helt sant det, jag tycks ha en viterpäls på odling just nu... hmm..

När brukar du oftast gå och lägga dig: Aldrig, eller mycket sent, mycket för sent...

Är du blyg?: Nej, inte så att man kan säga blyg direkt..

Sysslar du med någon idrott: Å nej, detta är en sånhär mådåligt fråga, hehe, men denna gång vinner jag, för jag är ledare i kick'n'box, det räknas väl..?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I böcker, möjligtvis, i livet, nej. 
Har du spytt offentligt: njää, säkert i mina unga år... då jag var i 0års åldern..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: gå till skolan och sedan umgås eller träna... vänta, det är ju vad jag gör nu också.. knepigt det där..
Är du nöjd med ditt liv: Mycket kvar att hinna med hoppas jag... för just nu känns inte allt så lysande.
Är du bortskämd: Nae, de skulle jag inte säga... men jag har vad jag behöver.. och kanske ganska mycket till...
Vad gör du i morgon: Sover och läser, sen på bön och sen hem och sova och läsa..
Vad längtar du till?: Till tisdag kväll, då mitt lov börjar! JEJ!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, faktiskt, jag har en hel del bra vänner! :) 
Vad använder du för shampoo?: Det som finns i duschen... förhoppningsvis tar jag inte Elas för då blir det rabalder.

Hur gammal är du: endast 19 unga år...

Tycker du om någon just nu: Tycker om och tycker om... nej.

Gröna eller röda äppeln: röda, men gröna går också ner, till pappas besvikelse..
Vilken tid gick du upp idag: hmm... 9 någonting..

Har du sovit i din egna säng inatt: Jess..

Har du strumpor på dig nu: Ja, flera par på varandra faktiskt..

Är det okej att gråta: Jo, men kanske inte hela tiden, och inte framör mig, och inte utan orsak.. jag vet inte..

När grät du senast: Igår, när jag läste den där hemska boken..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: hmm, vill inte ha den... men, kanske köpa ett hus eller mark?
Bär du glasögon eller linser: inser du Linser... ... what?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Det har ingenting med märket att göra..

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Kanske någon dag ja, men inte före jag är olycklig nog.. 

Vill du ha barn: Om Gud vill ge mig några tar jag emot dem gladeligen.

Solar du ofta: nej, vi får ju ingen sol hit!

Är du bra på att laga mat: Borde väl vara det efter den här utbildningen?
Är du flygrädd: Nej, har aldrig ens förstått den rädslan...
Hur vig är du: som ett kylskåp

Är du musikalisk?: Hahaha, kan inte ens skratta i takt... haha.. 

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten, för jag orkar inte bära hem mjölk nå mer...

Vilken är din favoritglass: inte vanilj iaf, bort med vaniljen!
Tror du på ett liv efter döden: Ja.

Tycker du om sushi: nej, stek fisken.
Vad äter du helst när du ser på film: vad som hellst antar jag? riskakor?

Har du tandläkarskräck: Å nej, det är ju som att vara på spa!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Ack ack om jag vore en morgon, men är så kväll så jag nästan är natt..

Vilken ögonfärg har du: Gröna tror jag, länge sedan jag kollade.. men borde väl inte ha ändras...

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Hmm, maybe?

Biter du på naglarna: Då vår nagelsax åter igen är borta, ja.

Röker du: Nej! Men passivrökning utsättes jag för varje dag.

Hur ofta tränar/motionerar du: ganska ofta. 
Senaste låt du hörde: Haha, vill du verkligen höra detta?  : så gick det till då farfar var ung...

det var det, enjoy,.... hmm.. äh. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0