Bovofobi.

Detta är en mycket speciell sekund för mig, det är nu jag ska berätta för er om att jag inte längre lider av bovofobi! Nu lider jag bara av Andersofobi.. dvs. sjuklig rädsla för Linnos chef Anders.

Detta är bildbevis på hur gulligt det kan vara i ladugården. Märkväl att den där ena kalven har en rikfigt äckligt lång tunga som den gillar att visa åt folk, den elakingen.



Jag och gullingar till kalvar!



Jag och den snälla kalven, den dumma kalven som visar tungan ville promt vara med på bild, jag hoppades på att den skulle vara så mörk att den inte syntes, men ack nej, den kalven måste ha slutit ett kontrakt med min kameratillverkare att alltid låta den synas på bilder... fast dt alltid annars är så mörkt bakom att ingenting annat syns. Min kamera tycker bättre om kalvar än om människor. Kanske den kommer att hjälpa dem att ta över världen en dag, med Anders i spetsen, huj hemska tanke! Nu kommer jag absolut inte kunna sova i natt!

Godda!
LIIIIIIINDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0