Välkommen till LindaLiv!

Nu har Linda gjort som en stor del av välden, hon har skaffat sig en av dessa modäääna grejer som en blogg! Stort framsteg i sin utveckling!

Så, här ska man alltså berätta om vad man vill, men oftast om vad man gort idag, eller vad man gör.. men, som alla nog vet så gör man inte alltför mycket annat än skriver när man skriver.. förutgom det att jag också försöker plugga på samma gång, de går inte allt för bra! (+skruvar upp en kork, kliar mig i öronen och räknar dagar)

Nå ja, en liten fråga bara... Ska jag eller ska jag inte?
Svara mig, någon snälla! bara ett litet ja eller nej...
Och, nej, ni får inte veta frågan, jag vill bara ha ett ja eller nej som tröst:/

Okej, nu ska jag gå och snoka igenom köket efter någonting ätbart(med ätbart menar jag inte brända stuvademakaroner som pappa lagat, och som jag skulle ha passat... hmm)

Hade!
LL


Kommentarer
Postat av: SaraW

Ja :D Oftast är Ja något positivit å jag Älskar positiva ting i världen ^^

2009-02-25 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0