Äntligen Fredag!

Äntligen, äntligen, ÄNTLIGEN! (hmm, vilket fult ord "äntligen" egentligen är..)

Nå ja, nog om det, .. eller nej! Fattar ni! Idag hade jag min sista riktiga skoldag! eller, nej inte hel sant, jag hade ju inga lektioner idag, vilket påminner mig om att jag aldrig lämnade in min uppsats om Telefonens uppfinnare(inte alexande Graham Bell, utan hela historien!)
så, hoppas att fröken är på bra humör när "skolan"(praktik för min del) börjar igen(fast, vem är egenligen glad då?) så att jag inte får IG för det!

Vidare, så är det idag jag far till Jeppis, och jag har faktiskt ägnat hela morgonen till att göra ett Grattis kort till Ella som fyllt nitton nyligen:) jag är minsan en duktig en:) Och nu har jag t.o.m. köpt en pesent till henne!

Jaha, nu har mamma kommit fram med ett förslag till sång för oss till Ellerts begravning nästa fredag,,. "Himlen är oskyldigt blå" av Ted Gärdestad... =/ Det är ju en mycket fin sång, men lite synd ändå om våran familj skulle förstöra den helt.. Ingen av oss kan ju ens sjunga, allt vi gör är våra tappra försök till att låtsas, och om vi nu skulle sjunga för en hel massa folk(ingen aning om det kommer vara mycke folk, men troligtvis så överdriver jag) så kan jag säga att man skulle kunna tjäna miljoners miljoner på att lägga ut klippet på Youtube.com ... Inte nog med det, men borde ta med kamerorna och Idoljuryn dit så att hela världen skulle få nujta av ögonblicket då hela klanen Henriksson skämmer ut sig!!
Nej, nej, kära mor, jag tvekar ännu starkt till att sjunga där!

Ja, det också, alltså nu far jag till jeppis, om ca 3 timmar, då Madeleine just skrev att de startat från Kiruna, kommer hem på söndag, och på tisdag far vi till Stockholm... What a wounderful life, Jag kommer  ju inte hinna ha nå riktigt sportlov, alltså ett sånt där som alla skolbarn borde få ha, och jag är väl ännu ett skolbarn! Jag vill åka skidor, skrillor, slalom(har ni tänkt på att de flesta vinteraktiviteter börjar på "S" som i "SNÖ" kanske..) men Jippie, Linda, högast vinsten i livet, du ska sitta i bil hela lovet:):) hurra, låt oss alla ha ha party för det här och lägga in dagen i almenackan för att minnas i evigheters evighet! ... niet.

Nå ja, nu ska jag packa så att jag har det färdigt, sen ska jag till JOHANNA! :)

Så, ha en trevlig helg, ett trevligt lov och ja, varför inte, ett trevligt liv.
Hade!
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0