Tomte dilemma.

Hem ljuva hem, men what? Någonting har förändras... någonting är fruktansvärt fel.. Någonting.
Någonting är att min familj tycks ha gått ihop om att inte vilja ha en tomte i år!
NEJ, NEJ, NEJ!!
Det kan bara inte vara sant, nyp mig, väck mig!
Ta mig bort från denna mardröm, detta är inte min familj!
Kan inte gå med på detta.
Jul utan tomte är som:
Linno utan mig, Godis utan socker, en mätt mamma, palmer vid torneåälven..
Helt fel! Det går inte! Inte för alla miljoner i världen.
Gör inte så här mot mig.
Ta hit tomten.
Snälla, jag avdunstar annars.
...snälla?
Ser ni inte.. Han bara ber om att inte bli bortglömd, bortslängd och oälskad.
ta vara på era tomtar, man vet aldrig när man brutalt blir tvungen att klara sig utan dem..

Kommentarer
Postat av: linno

o om jag blott slapp var med dig, jag hade varit så lyklig.... och jag vill också ha tomte :)

2009-12-23 @ 23:42:47
URL: http://lindaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0