My week

Så var den en vecka sen jag kom och en vecka tills jag far..
Usch vad det går snabbt!
Iadg eller imorgon, beror på hur tur jag har och hur brottomt Isso och Lotta har,
så far jag till Kuttis på det där bröllopet.
Och Sen, på torsdagen hem mot luleå igen.. (hem?!) direkt efter bröllopet, hoppas nu inte min skjuts vill stanna där i en evighet?! Då dör jag där. Så, förhoppningsvis inte.
Och då, torsdagsnatten i luleå(förhoppningsvis då alltså).. och annars så får jag spendera den första dagen på det nya året som död, och det lär ju inte vara allt för kul, skulle jag vilja påstå.
Sen hem, HEM, så fort jag kan, vilket blir på Fredag/lördag/söndag, man får väl se.
Och sen HEMMA  till tisdagen och då tillbaka "hem" till sthlm..
usch vad jag hade en hel massa hem på den här jorden.
Usch ja, det är mycket med det jordiska -som Bagge sa.
...inte för att jag tror att någon bryr sig så där jätte mycket ens

Kommentarer
Postat av: Cattis

Fullt upp i Lindas liv.. sen får du allt komma o leka lite med sacki.. har han sagt S

2009-12-29 @ 19:31:58
URL: http://mammacattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0