Livet i en bajsblöja.

Bajs hit och bajs dit, sen så plötsligt slutar en bajsa och då blir det panik.

gnäll och magont är följderna, och en hel del "M, M, M, MH, MMMMMH" JAG HAR BAJJAT!!!" fast det inte finns några spår efter mr poopy...

fast,  hur jobbigt det än är med en tvååring med förstoppning så är det ganska fint när hon kommer brevid en och söger "Linna, jag sitta din knän?" Och sedan ta ett stadigt tag i mina öron och säga " Linna, Linna vet du, vet du, JAG älka dej!" Nog är hon rätt fin ändå:)

Well, ni som vill veta något roligare än mitt "jobb", kan ju få veta att idag har jag toppat håret och igår hälsade jag på Annica och hade jätte kul! Tänk er, idag har jag vart exakt tre månader här!

Och om två veckor kommer jag hem för julen!!

Thats it!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ungar är verkligen sååå härliga :) Och dina småflickor där i sthlm har fastnat i mitt hjärta och jag kan inte få bort dom :)

2009-12-08 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0