Jag tror:

.. att jag borde testa duscha lite då och då... eller lite oftare än det tillochmed...

Kan knappt känns skillnaden på mig och hissarna vid tunnelbanan... då är det illa.

Men, kanske hinner senare idag, borde nog verkligen testa de före jag far till Annica ikväll.. verkligen, annars så släpper de nog inte in mig, och det hade ju varit  hemskt, vara utelåst och vilse i ett av sveriges getton... Okej då, inte getto direkt, men nästan, eller ja ja, ett av sveriges dyraste ställen, lyxområde. Usch, tänk ändå, vilse bland alla kostymnissar, de skulle nog slå mig så hårt som kostymen låter dem röra sig. Illa. Illa. Kanske jag stannar hemma ändå... Nä, jag ringer tyskarna om det är så, de kan få rädda mig, som uppgörelse för gamla tider.

..typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0