De må ni veta..

Skånes Scones!!!
Har färdigt rieska och smulpaj på G, det ultimata för en tekväll hos Jimlin, men nu är det bara de där skånes scones kvaR!
Jovisst ja, förkortade även mitt liv med några hundra år idag, då jag yr i mässen stiger upp på morgonen och möts av Ella och Johanna i trappan! i bilen satt även Lillian, de hade lurat mig totalt, sagt att de skulle till Tampere men istället så dök de upp på min trappa! Men iförsig, det var ju trevligt!
Nåväl, nu ska jag kanske fixa klart de där skånes sconesen, så att André blir glad ikväll, allt för den där skones André. Typiskt killar.
Men ja, utifall ingen har nått att göra ikväll, så sitter vi hon Jimlin och fikar. Bara så folk och fä vet, är gör vi inte skillnad på folk och folk inte. Nehepp.
Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0