Jag och google.

GÄÄÄÄÄÄH!

Google är helt emot mig! Fy fy fy!

Här försöker jag i godan ro spå mig genom Google... 
men äsch då, det är väl så att man inte ska söka efter ett svar om man inte riktigt kan ta det.. antar jag..

Nåuvell, ni vill väl veta antar jag... 
Detta är Googles föslag till "Lindas framtida man"

Bild 1.

men frääscht, det passar sig ju inte mig.
HAN är ju alldeles för... hm, blond.

(pff, vad jag är kul!)

Så vi gör ett nytt försök:
"min framtida man"



ja men så klart. Då ska min framtida man också vara någon utkläss tönt..-
Vilket jag hoppas så, alltså att de är utklädda... annars blir det här sorgligt.

Men kul igen, upptäckte nu också att ingen av min två manligare förslag visar sig ha ögon.. 
kul alltså, kul. 

Så jag ska inte bara se bra ut för oss, utan jag ska också SE för oss bägge också...

Schysst.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0