Det här med framtid...

..så hade den väl ändå kunnat komma fortare?!

Jag menar, hur skönt hade det inte varit att vara 63 år gammal och sitta i sin slitna gungstol och brodera hela dagarna långa... ?

Folk kan bara inte förstå hur skönt det är ... eh.. kan vara att vara gammal.

Ok you got me, jag tror att jag är sextiotre år gammal, jag sitter hela dagarna i våran(kan inte ens säga min i detta fall) gungstol och broderar hela dagarna... nej äsch, nu ljög jag., allt jag gör i våran slitna knarriga gungstol är och surar för att jag inte är sextiotre och för att jag inte alls ser så där söt ut i pappilotter och för att jag inte alls har 17 katter att mata exakt klockan tre varenda dag. 

Det finna mycket att vara sur över i min värld ska ni veta.

...jag borde få göra ett stort hopp i tiden och gå från 19 till 63, hur coolt hade inte det varit?
...bara känslan av att få skriva sin ålder genom att börja med en konstig siffra som en sexa... 

...Höhö...

Som ni kanske vet så är ju min kamera på vift, så att Google får hjälpa min med bilder i detta inlägg också...

Detta är alltså Old Linda:

och det var ju lagom kul det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0