Ok, lets talk Linno.


Låt oss säga det så här... solen skiner och Linno har PSM... Kan det bli värre?
Jag menar, här försöker jag njuta av det fina vädret men Linno bara surar och gnäller...

Hur irriterande är inte det?

Annars så är det ju valborg idag... så alltså, enligt gammaltro så var gränsen mellan levande och döda som svagast under denna natt och majbrasan är som där för att man brukade bränna häxor på den tiden.. den enda häxa jag vill bränna idag är sura Linno.. oups, förlåt mig, inte fint sagt av en kristen syster.

Nå väl, vad mer? ja just det, idag firas alltså inte valborg så mycket för samma orsaker... antar att jag för skippa Linnobränningen idag... Man firar valborg med brasa eftersom det symobiserar våren och att bränna bort allt gammalt och därmed göra plats för nytt...

Linno är väl gammal nog för att jag ska få bränna henne... fast så sur som hon är skulle hon väl aldrig börja brinna...
Nej, sannerligen, för att få eld i den kalla själen behövs mer än bensin och Jimmys tändare.

...fast man borde ändå ta bort henne och göra plats för någonting nytt i henes ställe...

Kan man byta en storasyster mot en ny liten gullig lillasyster? Mamma vill dock ej ge mig en lillasyster och hon säger att Linno inte går att lämna tillbaka..

Månne om Linno-affären har stängt igen pga. för mycke klagomål. Sökte efter en på Hitta.se, men dock utan resultat....

AUUUGH! Måste väl ta och låsa in mig på toaletten ett tag, med öronproppar för att slippa
 höra/se/känna/lukta att hon är här... Poor me.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå älskade Linda bara för att mitt största intresse inte är att springa i affärer och slösa bort pengar jag inte har så behöver de inte betyda att jag har pms :D du är så söt när du är sur ;) i slutet av den här dan kommer jag ändå ha skrattat mer än du :P hahahaha

2009-04-30 @ 17:19:41
Postat av: Kajasa

Men så gulligt med syskonkärlek. Det e ganska sällan i vår tid som man märker av denna otroliga kärlek, de flesta försöker hålla skenet uppe utåt, men VISSA skriver om det på internet, världens mötes plats. Så kan man också göra. :)

Hoppas ni inte tar ihjäl varandra när ni nästa gång ska bevisa varandra er kärlek.. Ta de lungt!

Glad valborg! Grattis Kungen!

2009-04-30 @ 20:41:26
Postat av: Carina

PSM? Och du som ska ha bra betyg...

Linno-affären gick i konkurs direkt hon kom till världen. De insåg att man inte kan producera sådan som henne. Mamma köpte henne endast i ett syfte, att förstöra ditt liv.

2009-05-01 @ 10:13:27
URL: http://greiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0