Linda is back in town!

Moro alla!

Nu är jag back in bussnies igen! .. eller hur det nu var man stavade det...

Well, detta har varit en mcyket aktiv och krävande vecka, jag har hunnit med allt och inget! Usch.

Har alltså varit i Kuttis hela påsken, sen tisdagen till Levi sen tors till fre i Fällen och skida, sen hem på söndage morgon.... hmmm, vilket är idag alltså.

Nu har jag mega on i magen, månne om jag blitt förgiftad av fjällvattnet, för att de smakade apa blandat med rutten firre... hmm.. jag fick iaf sår på läpparna av det.

Nå ja, kanske man ska berätta att jag faktiskt varit till norge också i veckan, snacka om att jag är globetrotter;) nåväl, detta är alltså hur jag räknar, för vissa anser inte att Treriksröset kan räknas som riktiga norge, bara för att jag var typ högst 3 fot in i landet... =/ Men jag tycker att jag varit där, så då har jag... för den delen så delade ju vi stuga med en norska... och en australienare... hmm, betyder det här att jag varit i Australien också? ... borde ju betyda det, med min logik.. äh. Dit ska jag iaf fara någon dag, för han var så snygg, även om en aning löjlig med sin flickvän...

Äsch, kanske man skulle underhålla Eve och lite? månne...

ps. De är faktiskt så att jag fått lite färg på kinderna, vad folk än säger... blä för dem.

MÅÅÅRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0