20 april 2009

Till att börja med, idag har jag vart med Sampe och Micke och handlat.
Eller ja, Sampe skulle köpa en ny tröja.
Han ville bara ha de fula tröjorna, jag ville att han skulle ta en av de fina... och eftersom det var jag som hade pengarna så vägrade jag köpa den gröna fula och dyra tröjan. Usch. men då ja, då skulle han istället ha den lite mindre fula vitblåa. och jag var tvungen att ge mig, för det var ju trots allt inte jag som skulle använda den... påminde de mig om. Usch. Varför kan småbröder aldrig göra som man vill?
Sebbe vägrar klippa håret och Sampe vill inte köpa den snygga tröjan.
och Jimmy vill bara kramas... hmm.. han var ju inte min lillebror direkt... men han är som en litenpluttinutt HEHE

Nå väl.
GRATTIS ISAC PÅ ETT ÅRS DAGEN!





(ps. bildrena snodda från Cattis blogg, sry!)

Och sen så, här får ni lite bilder från fjälls.


Natalia och jag

över trädgränsen!

brudarna som klär av sig! :o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Isac hälsar o tackar.. gör inget att du snor bilder.. =)



Kul o läsa vad som händer där uppe.. =)

2009-04-20 @ 21:01:11
URL: http://hundligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0